۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85572827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل متواری در بومهن

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85572827
دستگیری قاتل متواری در بومهن

پردیس- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: قاتل متواری ساکن بومهن که دختر و همسر خود را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مراد صارمی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: قاتل متواری از اتباع ساکن بومهن بود که توسط پلیس آگاهی شهرستان در اصفهان دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع دو فقره قتل مادر ۱۹ساله و دختر دوماهه در منطقه بومهن که به علت ضربات چاقو و خفگی به قتل رسیده بودند، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارتیم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری قاتل متواری که همسر و فرزند خود را دربومهن به قتل رسانده بود

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از تحقیقات و رصد اطلاعاتی با انجام تحقیقات اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای قاتل متواری در شهر اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی با یک تیم عملیاتی و خبره به محل موردنظرر اعزام شدند.

صارمی ادامه داد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل را که در یک باغ مخفی شده بود دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی پردیس انتقال دادند.

وی در خصوص علت و انگیزه قتل ابراز کرد: قاتل فرد ۲۸ساله و از اتباع است که همسر خود را به علت مشکلات خانوادگی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و سپس دختر شیرخوار ۲ماهه خود را با فشردن گلو خفه و به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: قاتل پس از ارتکاب این جنایت هولناک متواری شد و در نهایت توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha