معرفی رشته‌ها و دانشکده‌های علم و فرهنگ به داوطلبان کنکور

تهران- ایرنا- دانشگاه علم و فرهنگ در راستای کمک به انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی آینده و دانشگاه محل تحصیل به داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، رشته‌ها و دانشکده‌های این دانشگاه را به کنکوری‌ها معرفی می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه علم و فرهنگ، این دانشگاه وابسته به جهاد دانشگاهی و دارای ۶ دانشکده فنی و مهندسی، هنر و معماری، علوم‌انسانی، علوم گردشگری، حقوق و علوم و فناوری‌های نوین زیستی است.

دانشگاه علم و فرهنگ با بیش از ۷۰۰ عضو هیات‌ علمی و استاد مدعو در ۹۹ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری به ۹ هزار دانشجو خدمات علمی، آموزشی و فرهنگی ارائه می‌کند و سال‌ها میزبان استعدادهای برتر و دانش‌آموزان ممتاز و مستعد برای ادامه تحصیل دانشگاهی بوده است.

اتصال علمی و پژوهشی دانشگاه علم و فرهنگ به مجموعه‌های جهاد دانشگاهی از قبیل پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن‌سینا، پژوهشگاه علوم‌انسانی، پژوهشکده برق و پژوهشکده گیاهان دارویی باعث ارتقای استانداردهای آموزشی و پژوهشی این دانشگاه شده است.

از دیگر مزیت‌های دانشگاه علم و فرهنگ، استقرار پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، بنیاد توسعه کسب‌وکار و دفتر همکاری‌های بین‌الملل در دانشگاه است که هر یک از آنها در گستره ملی و بین‌المللی نقش‌های مؤثری ایفا می‌کنند.

این دانشگاه با کسب رتبه یک نوآوری ایران در سه سال پیاپی بر اساس رتبه‌بندی سایمگو اسپانیا، رتبه یک دانشگاه‌های غیر دولتی کشور، رتبه یک نظام رتبه‌بندی ISC سال ۱۴۰۲ و رتبه ۵ ایران و ۱۵۰۱ جهان در نظام رتبه‌بندی تایمز ۱۴۰۳ توانسته در زمره برترین دانشگاه‌های ایران قرار گیرد.

برای اطلاع بیشتر از دانشکده‌ها و رشته‌های دانشگاه علم و فرهنگ به این پیوند مراجعه کنید. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha