معرفی رشته‌های دانشگاه خواجه نصیر، ویژه داوطلبان کنکور ۱۴۰۳

تهران- ایرنا- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، رشته‌ها و دانشکده‌های فعال خود را برای آشنایی بیشتر داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در فرآیند انتخاب رشته معرفی کرد. 

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، این دانشگاه با ۱۱ دانشکده فعال شامل ۹ دانشکده رشته‌های فنی و مهندسی و ۳ دانشکده رشته‌های علوم پایه، برخورداری از اعضای هیات علمی مجرب و برگزیده، قطب‌های علمی، آزمایشگاه‌های آموزشی و پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و مرکز رشد و کسب افتخارات ملی و بین‌المللی، در طی سال‌ها میزبان استعدادهای برتر و دانش‌آموزان ممتاز و مستعد جهت ادامه تحصیل دانشگاهی بوده است.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، در روزهای منتهی به انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۳، رشته‌های دانشگاهی و دانشکده‌های خود را معرفی کرده است تا از این طریق زمینه آشنایی با رشته‌های فعال و امکانات آنها، امیدهای آینده کشور را در انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی آینده و دانشگاه محل تحصیل یاری کند.

داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌توانند جهت دستیابی به معرفی رشته ‌ها و دانشکده های دانشگاه، که به صورت ویدئو و اسلاید در دسترس قرار دارند، به این لینک مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش عالی کشور، کارنامه اعلام رتبه (کارنامه ملاک انتخاب رشته) داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در هفته اول شهریور ماه منتشر خواهد شد و زمان انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری نیز در هفته دوم شهریور ماه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha