۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85573164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان: استقبال گسترده مردم از اربعین جهان را شگفت زده کرد

آبادان - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: استقبال گسترده مردم از اربعین امسال همه جهانیان را شگفت زده کرده و همچنان شاهد حضور پرشور زائران در مرزهای استان برای سفر به کربلا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حرکت مردمی در سطح جهان بی‌نظیر و حضور مردم در راهپیمایی اربعین با شکوه و عظمت است.

وی افزود: حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت کشور عراق روان است که نسبت به سال‌های گذشته شاهد رضایت بیشتر زائران در این ۲ مرز هستیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: تمام مجموعه‌ها و موکب‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی پای کار هستند و نیروهای مسلح نیز در این زمینه تاکنون خدمات خوبی را به زائران ارائه داده‌اند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی و تمام امکانات خود، آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور با بیان اینکه هیچگونه مشکل امنیتی زائران را در ایران و عراق به خطر نمی‌اندازد، افزود: تلاشهای بی وقفه نیروهای نظامی، امنیتی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان خوزستان برای تامین و حفظ امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه شبانه روز در حال انجام است.

وی بیان کرد: اربعین وحدت، یکدلی، محبت و ادامه راه امام حسین (ع) است که باید این راه را با برادری و کنار هم بودن ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha