احداث یک مجموعه ورزشی توسط شهرداری منطقه ۲۰ در محله تقی آباد شهرری

شهرری- ایرنا- شهردار منطقه ۲۰ گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این شهرداری و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، یک مجموعه ورزشی درمحله تقی‌آباد احداث می شود.

به گزارش ایرنا، رضا شنگی شامگاه دوشنبه در این نشست که با حضور مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر شهرداری تهران برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.

وی ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری های اتوبوسرانی، افزود: امیدواربم با اجرای این پروژه، نیازهای ورزشی و تفریحی ساکنان منطقه به خوبی تأمین شود و شاهد افزایش مشارکت مردم در فعالیت‌های ورزشی باشیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر تأمین سرانه ورزشی برای شهروندان ساکن در محله تقی‌آباد بیان کرد: این تفاهم نامه به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، به ویژه کودکان و نوجوانان و ایجاد شرایط لازم برای استفاده از امکانات ورزشی در این منطقه منعقد شده است.

احداث یک مجموعه ورزشی توسط شهرداری منطقه ۲۰ در محله تقی آباد شهرری

مهدی علیزاده افزود: بر اساس این توافق، مساحت ۲ هزار و ۶۰ مترمربع در سه راه ورامین از توقفگاه منطقه شش اتوبوسرانی برای احداث و راه اندازی سوله ورزشی آزادسازی می شود.

وی بیانداشت: این پروژه با هدف ارتقای سلامت و رفاه عمومی شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در محله تقی‌آباد اجرا می‌شود؛ ضمن اینکه این اقدام می‌تواند به تقویت تعاملات اجتماعی و افزایش نشاط و شادابی در بین اهالی منطقه کمک کند.

به گزارش ایرنا، این سوله ورزشی شامل امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، رختکن و سیستم روشنایی بهبود یافته خواهد بود که پس از احداث و راه‌اندازی آن، علاوه بر ساکنان محله تقی‌آباد، کارکنان منطقه شش اتوبوسرانی نیز از امکانات ورزشی این مجموعه بهره‌مند خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha