۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85573216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر نیرو، نباید اسیر جوسازی و شایعات شود

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۷
کد خبر: 85573216
وزیر نیرو، نباید اسیر جوسازی و شایعات شود

اصفهان-ایرنا- عضو مجمع نیروهای انقلاب در اصفهان گفت: وزیر نیرو در مدیریت نباید اسیر جوسازی و شایعات شود و با یک نگاه کارشناسی به حوضه آبریز زاینده رود، از پایاب تا سراب مراقب استفاده‌های بی‌رویه و تجاوز به حریم باشد.

ابوالفضل قربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وزیر نیرو باید طرح هایی که از گذشته تصویب شده است از دستگاه‌های اجرایی دریافت و ادامه آن را تکمیل کند که در این راستا، استفاده از آب های جنوب استان، سد کوهرنگ و بهشت آباد بخشی از این پروژه های استان اصفهان است.

این فعال سیاسی گفت: انتقال آب به استان یزد قرار بود زمانی که کوهرنگ کار آبرسانی خود را انجام می‌دهد شروع شود، اما این اتفاق رقم نخورد.

وی گفت: مردم اصفهان در عرصه های مهم کشوری حضور فعال داشته‌اند و این استان باید از لحاظ جغرافیایی، منابع کشور، فرهنگ و اقتصاد مورد توجه قرار گیرد و مردم این استان بیشتر از حق قانونی خود مطالبه مضاعفی ندارند اما همان تعهد را کامل می‌خواهند.

وی خاطر نشان کرد: این مساله از یک سو به شعارهای زمان انتخابات جناب دکتر پزشکیان و از سوی دیگر به نحوه عملکرد رئیس جمهور شهید برمی‌گردد.

عضو مجمع نیروهای انقلاب ادامه داد: در واقع تراز ریاست جمهوری نزد مردم افزودن شده است زیرا در دوره شهید رئیسی مسوولان شبانه روزی در خدمت مردم بودند.

وی تصریح کرد: مردم اصفهان با توجه به حضور چشمگیر در پای صندوق های رای و دوران دفاع مقدس نشان دادند که پای کار نظام و انقلاب هستند و تاکنون شهدای زیادی تقدیم نظام کرده اند.

قربانی ادامه داد: به توصیه رهبری، حمایت از مردم این استان باید در دستور کار ریاست جمهوری قرار گیرد زیرا برخی مباحث همچون آب و مسائل زیست محیطی حیات مردم در این اقلیم را به خطر انداخته است.

قربانی گفت: بدیهی است از زمانی که دولت در مسیر خدمت‌گذاری گام برمی‌دارد وظیفه شرعی ما حمایت و البته نقد از سر دلسوزی است.

وی تاکید کرد: استان اصفهان با هیچ استان همجواری مشکل نداشته و نخواهد داشت اما نیازمند تامین آب است و این مطالبه احقاق حق و عدالت، مورد انتظار مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha