۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85573474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان میزبان مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85573474
همدان میزبان مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور شد

همدان-ایرنا- همدان میزبان بیست و دومین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور گرایش "سرعت" شد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور گرایش سرعت رده سنی نوجوانان A و B، جوانان، بزرگسالان آقایان و بانوان از شانزدهم شهریور ماه جاری به میزبانی همدان برگزار می شود.

رضوان سلماسی افزود: داشتن گواهی صحت و سلامت از پزشک، کارت بیمه ورزشی معتبر که حداقل سه روز از تاریخ تمدید آن گذشته باشد، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه، رضایتنامه والدین مندرج در شیوه‌نامه مسابقات ممهور به مهر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و یا هیات شهرستان و یا دفاتر اسناد رسمی برای افراد زیر ۱۸ سال الزامی است.

وی بیان کرد: همچنین تمامی افراد موظف به همراه داشتن لوازم انفرادی و تجهیزات دارای استانداردهای لازم هستند ضمن اینکه تمامی ورزشکاران باید با پوشش مناسب فصل و اسلامی مورد تایید وزارت ورزش و جوانان در مسابقه حضور پیدا کنند.

سلماسی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم ها می توانند از لباس های یکسان و متحدالشکل استفاده کنند و رتبه نفرات در رنکینگ سالیانه محاسبه و بر اساس رنکینگ اعزام های برون مرزی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: به نفرات اول تا سوم مدال، احکام قهرمانی و جوایز نقدی اهدا می‌شود و هزینه تغذیه، اسکان و ایاب و ذهاب بر عهده شرکت کنندگان است.

همدان با داشتن ۵۰۰ ورزشکار و عنوان های مهم ملی و بین المللی، از استان های برتر در رشته سنگنوردی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha