۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85573530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملارد صاحب باشگاه روانشناسان و مشاوران بهزیستی شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85573530
ملارد صاحب باشگاه روانشناسان و مشاوران بهزیستی شد

ملارد - ایرنا - نخستین باشگاه روانشناسان، مددکاران و مشاوران زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان ملارد در غرب تهران به منظور فراهم آوردن شرایط دسترسی افراد به روانشناسان مجرب و نهادینه نمودن فرهنگ مشورت با افراد متخصص راه اندازی شد.

داود فهیم راد رئیس بهزیستی شهرستان ملارد روز سه‌شنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت: در این باشگاه ضمن شناسائی و ساماندهی کارشناسان روانشناسی و مشاوران و مددکاران سطح شهرستان، انواع مشاوره و حمایت های لازم از افراد در معرض آسیب انجام می گیرد.

وی با توضیح اینکه اولین اقدام در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی مسئله آگاه سازی است، اظهار امیدواری کرد با این دست اقدامات آموزشی و مشاوره ای شاهد به حداقل رسیدن آسیب ها به ویژه درنزد خانواده های دارای فرزندان با سنین پایین در آینده باشیم.

فهیم راد افزود : مشاوران و روانشناسان به وجود باشگاهی جهت اعتباربخشی، ارتقا، هم افزایی، تبادل اطلاعات در زمینه آگاه سازی عموم مردم در شهرستان نیاز داشت که طی اقدامات یکسال اخیر اداره بهزیستی این باشگاه افتتاح شد.

به گفته رییس اداره بهزیستی ملارد براساس نیازسنجی، بررسی و پایش هایی صورت گرفته در تمامی محلات شهرستان، مهم ترین آسیب های اجتماعی در سطح محلات شامل اعتیاد، بیکاری، اختلالات روانشناختی می باشد که در مسیر تسهیل و بهبود شرایط زندگی افراد و خدمت رسانی بیشتر در جهت کاهش آسیبها و بهره مندی از توانایی افراد متخصص اقدام به راه اندازی این باشگاه شده است.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از همراهی روانشناسان سطح شهرستان ملارد گفت: تردید نداریم حضور فعال و مشارکت گسترده جامعه روان شناسان و مشاوران و مددکاران و حمایت و کمک این عزیزان به جامعه در عرصه های مختلف، جایگاه باشگاه را در سطح شهرستان تثبیت و موجب نهادینه شدن نقش مشاوران و روانشناسان می‌شود.

در این گزارش آمده علاقه مندان به عضویت در این باشگاه و همچنین آشنائی با خدمات ارائه شده در این باشگاه می توانند از طریق لینک https://eitaa.com/Psychologists_malard
و یا شماره تماس ۰۹۳۶۴۱۵۹۴۷۹ ارتباط بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha