راه اندازی باشگاه روانشناسان در شهرستان ملارد

۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85513620
راه اندازی باشگاه روانشناسان در شهرستان ملارد

ملارد- ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از راه اندازی باشگاه روانشناسان در این شهرستان با هدف شناسائی و آموزش انواع آسیب های اجتماعی خبر داد.

داوود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این باشگاه در مرحله اول با حضور ۲۵ کارشناس و روانشناس از ادارات بهزیستی ،شبکه بهداشت و درمان ،شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل شده که به عنوان اتاق فکر به سبب شناسی و علل بروز آسیب های اجتماعی پرداخته و در ادامه آموزش های لازم در کنار سایر اقدامات لازم اجتماعی و حمایتی را ارائه می نماید.

وی با تاکید بر لزوم همکاری سایر ادارات سطح شهرستان در راه اندازی و اثرگذاری این باشگاه گفت: بیان مسئولیت اجتماعی ادارات ، شناخت آسیب های نوپدید و راهکارهای مواجه با این آسیب ها از جمله مواردی است که از طریق این باشگاه پیگیری و قابل کنترل می باشد.

راه اندازی باشگاه روانشناسان در شهرستان ملارد

فهیم راد افزود:بسیاری از آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان ملارد اعم از طلاق، خودکشی، اعتیاد و .... از جمله موارد مهمی است که با فعالیت این باشگاه ، بیش از پیش قابل کنترل تر شده و می توان با رویکرد رو به رشد و توانمندسازی یافته های پژوهشی و علمی این موارد را کنترل و کاهش داد.

به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در فازهای بعدی ، سایر مسئولیت های اجتماعی با هدف ارتقا کمی و کیفی زندگی اجتماعی عمومی شهروندان نیز توسط باشگاه روانشناسان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

در شهرستان ملارد ۲۵ مرکز توانبخشی ،۴ مرکز ترک اعتیاد و ۴ مرکز مشاوره زیر نظر بهزیستی به فعالیت مشغولند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha