۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85579320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ پروژه طی هفته دولت در ملارد افتتاح می‌شود

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85579320
۳۲ پروژه طی هفته دولت در ملارد افتتاح می‌شود

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد از بهره برداری و افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی طی هفته دولت امسال در این شهرستان خبر داد.

امین اسدی روز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت: برای ساخت و راه اندازی این طرح ها ، دو هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که شاخص ترین آنها احداث شش واحد تولیدی و صنعتی، ساختمان پلیس های تخصصی و مجموعه کلانتری روستای بیدگنه است.

اسدی ادامه داد: افتتاح مدرسه خیر ساز در روستای بیدگنه، شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی، مرکز سلامت شهری سرآسیاب، زمین چمن مصنوعی و بوستان روستای یوسف آباد قوام و موسسه تحقیقاتی دانش بنیان گاوهای نژاد سیمین تال از دیگر طرح‌هایی است که طی روزهای آینده با حضور مقامات استانی و کشوری به بهره برداری خواهد رسید.
نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد اظهارداشت: پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه ها برای ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.

فرماندار ملارد در ادامه با گرامیداشت هفته دولت ، به همه شهدای خدمت به ویژه دولتمردان شهید ادای احترام نموده و تصریح کرد : آنچه سبب شد یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای پرواز اردیبهشت ( شهید جمهور و همراهانش) در اذهان و افکار مردم باقی بماند، آشنایی آنها با مشکلات مردم و تلاش های بی منت و خالصانه آنان بود.

اسدی اضافه کرد : امروز نیز دولت چهاردهم که با نام دولت وفاق ملی پا به عرصه خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گذاشته، پایبندی به آرمان های امام راحل، شهیدان والامقام و منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و راه خدمت و تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور را در پیش گرفته است.

شهرستان ملارد یکی از شهرستان‌های غربی استان تهران به مرکزیت ملارد است که دارای ۲ بخش، ۴ دهستان و ۲ شهر و جمعیتی برابر با ۳۷۷٬۲۹۲ نفر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha