اوحدی: زیبنده نیست ایثارگران نگران مسکن، شغل و درمان باشند

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: زیبنده نیست با گذشت بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی، ایثارگران نگران مسکن، شغل و درمان باشند.

به گزارش ایرنا، سعید اوحدی در مراسم تجلیل از آزادگان و خانواده شهدا و ایثارگران که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه توفیق بزرگی است که در آغاز حضور در بنیاد در خدمت آزادگان سرافراز و خانواده‌های بزرگ ایثارگران باشم، اظهار داشت: شهدا و آزادگانی که جوانی خود را در راه اسلام نثار کردند نیازی به برگزاری مراسم‌های گرامی داشت و تجلیل ندارند فقط به دلیل فراموشی انسان‌ها نیاز به برگزاری این مراسم‌ها است تا دچار غفلت نشویم و توفیقی است تا در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران باشیم.

وی با گرامی‌داشت ایام راهپیمایی اربعین و پیاده‌روی جمع زیادی از زائران امام حسین(ع) به کربلا، افزود: سال گذشته بیش از ۲۲ میلیون زائر به کربلا رفتند و در کنار مزار شهدای کربلا حضور پیدا کردند.

اوحدی تصریح‌کرد: نگاه انسان به گذشته و تاریخ موجب بصیرت می‌شود. نگاه رهبر معظم انقلاب این است که آزادگان ذخائر و گنجینه‌های این انقلاب هستند. در دیدار رهبر معظم رهبری اتقلاب با آزادگان ایشان فرمودند «آزادگان الماس‌های درخشان بودند که در نتیجه شکنجه تبدیل به الماس شدند.» حضور در مراسم تجلیل از آزادگان و خانواده شهدا به منظور افزایش بصیرت است.

وی با توجه به فرمایش امام (ره) که فرمودند «بنیاد شهید افضل دستگاه‌ها است و شهید افضل انسان‌هاست» گفت: این کلام امام (ره) باید منجر به تحول در انسان شود. زیبنده نیست بعد از بیش از ۳۰ سال از گذشت جنگ تحمیلی ایثارگران نگران مسکن، شغل و درمان باشند. امیدوارم با کمک شما خانواده شهدا و ایثارگران در مسیر خدمت موفق عمل کنیم.

در پایان این مراسم از آزادگان سرافراز و خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha