قرارداد بیمه دی با ۱۰ هزار مرکز درمانی منعقد شده است

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید را در دوره جدید احیا کردیم و قرار است در حوزه درمان، طرف قراردادها با بیمه دی را برای نخستین بار از مرز ۱۰ هزار قرارداد عبور دهیم.

سعید اوحدی در گفت و گو با خبرنگار ایثار و شهادت ایرنا اظهار داشت: در حوزه درمان تعداد قراردادهای بیمه دی با پزشکان، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها برای جامعه ایثارگران افزایش می‌یابد.

وی افزود: به دنبال این هستیم که از طریق بیمه دی خدمات دارویی و درمانی را در کوتاه ترین زمان ممکن به جامعه ایثارگران ارائه دهیم و بتوانیم پرداختی ها را تسویه کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: مسائل در بنیاد شهید متنوع و مشکلات زیاد است اما اولویت ما بهداشت و درمان جامعه ایثارگران است.

اوحدی گفت: با کمک همه جامعه ایثارگران به خصوص پزشکان ایثارگر تحولی بزرگی در حوزه بهداشت و درمان جامعه ایثارگری انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ پزشک ایثارگر در بانک اطلاعات بنیاد شهید ثبت نام کرده اند، ادامه داد: دست نیاز به سوی آنها دراز می‌کنیم تا برای تحول در حوزه درمان ایثارگران به ما کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha