اصفهان هفت نماینده در پارالمپیک پاریس دارد

اصفهان- ایرنا- استان اصفهان ۶ ورزشکار و یک مربی و در مجموع هفت نماینده در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد.

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان استان اصفهان در این زمینه گفت: علیرضا مختاری در ماده پرتاب وزنه و هاجر صفرزاده در رشته دو بخش نابینایان و کم بینایان در بخش دو و میدانی مسابقات حاضر خواهند بود.

محمدصادق پسندیده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هادی نوری در ماده کامپوند و سمیه رحیمی در ماده ریکرو رشته تیراندازی در پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: سید میثم بنی‌طبا در رشته جودو نابینایان و کم بینایان و حامد حق‌شناس در رشته پاراتکواندو در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان می‌روند.

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان استان اصفهان خاطرنشان کرد: احمدرضا طالبیان در رشته قایقرانی نیز مربی تیم ملی پاراکانو است تا ورزشکاران با هدایت او برای دریافت نشان به رقابت با ورزشکاران سایر ملل بپردازند.

پسندیده اظهار کرد: در دوره قبلی پارالمپیک به میزبانی توکیو، سه ورزشکار و یک مربی داشتیم و این دوره نسبت به گذشته با افزایش سهمیه روبه‌رو شدیم.
به گزارش ایرنا، هفدهمین دوره رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۶ تا ۱۸ شهریور امسال با حضور چهار هزار و ۴۰۰ ورزشکار از ۱۸۸ کشور جهان در ۲۲ رشته برگزار خواهد شد؛ کاروان ورزشی ایران دوم شهریور عازم آن کشور می‌شود.

۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی از ایران در این آوردگاه مهم جهانی حاضر خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha