باشگاه سپاهان افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیک را تبریک گفت 

 اصفهان- ایرنا- باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت افتخارآفرینی و کسب مدال ورزشکاران ایرانی و اصفهانی در پارالمپیک پاریس، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایرنا در این پیام باشگاه سپاهان که روز چهارشنبه صادر شد، آمده است: افتخارآفرینی نمایندگان شایسته ایران اسلامی در مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ موجب شادی و مباهات مردم ایران شد.

باشگاه سپاهان در پیام خود، این تاریخ‌سازی بزرگ را به اعضای کاروان اعزامی ایران بویژه نمایندگان استان اصفهان در این رویداد ورزشی جهانی تبریک گفته است.

به گزارش ایرنا، در پارالمپیک پاریس، کاروان ایران با نام «فرزندان ایران» با کسب ۲۵ مدال، رکورد بیشترین مدال در اداوار این بازی‌ها را شکست و سهم ورزشکاران مرد ۱۸ مدال، سهم زنان ۶ مدال و یک مدال هم سهم مشترک مردان و زنان(میکس کامپوند تیروکمان) بود.

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بطور رسمی از چهارشنبه، هفتم شهریور آغاز شد که کاروان ورزش جانبازان و توانیابان و نابینایان و کم‌بینایان ایران با نام فرزندان ایران با ۶۶ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی در این رقابت‌ها شرکت کرد.

پس از ۱۱ روز رقابت، در پایان این بازی‌ها، کاروان کشورمان با کسب هشت مدال طلا،۱۰ نقره و هفت برنز و مجموع ۲۵ مدال در رده چهاردهم پارالمپیک ۲۰۲۴ قرار گرفت.

در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، شاهد تاریخ‌سازی نمایندگان ورزش اصفهان در این مسابقات بودیم که موفق شدند با ۶ نماینده در کسوت ورزشکار و یک نماینده در کسوت مربی در بزرگترین آوردگاه ورزش دنیا حاضر شوند که حاصل آن کسب پنج نشان ارزشمند بود.

در این رقابت‌ها هاجر صفرزاده در پارادو و میدانی مدال نقره، سیدمیثم بنی طبا در پاراجودو مدال نقره، هادی نوری در میکس کامپوند مدال نقره، حامد حق شناس در پاراتکواندو مدال برنز و علیرضا مختاری در ماده پرتاب وزنه مدال برنز کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha