۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85573703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای کمیته امداد خراسان شمالی مصوب شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: کل اعتبار مصوب سال ۱۴۰۳ این نهاد حمایتی ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که برای تمامی سرفصل ها هزینه خواهد شد.

مجید الهی راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفت هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال هم اعتبار مصوب برای تسهیلات اشتغال مددجویان در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: از ابتدای امسال هم سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در سرفصل های مختلف حوزه حمایت و سلامت خانواده، امور فرهنگی، امور حقوقی، تامین مسکن و سایر موارد هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: کل هزینه اعتباری مصوب کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی برای سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود: اعتبار مصوب اشتغال نیز در این بازه زمانی ۶ هزار میلیارد ریال بود که در بخش ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان هزینه شد.

الهی راد با بیان اینکه اکنون ۵۲ هزار و ۱۱۵ خانوار با جمعیت ۱۰۲ هزار و ۷۲۷ نفر زیر پوشش این نهاد حمایت هستند افزود: از مجموع مددویان ۶۶ درصد آنان روستایی و ۳۴ درصد شهری هستند.

وی تصریح کرد: ۴۶ درصد جمعیت استان خراسان شمالی در دهک های یک تا سه قرار دارند که اکنون ۸۱ درصد مددجویان این نهاد شامل این سه دهک و مابقی جزء دهک های چهار و پنج هستند.

به گزارش ایرنا، مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی از آبان ماه ۱۴۰۰ تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار درخواست نیازمندی در سامانه امداد هوشمند ثبت کردند که بیشترین درخواست مددجویان در سامانه امداد هوشمند ( سها) شامل ایجاد اشتغال، مسکن، هزینه های درمان و جهیزیه است.

همچنین یک میلیون و ۳۶۹ هزار درخواست مددجویان مورد تایید و حدود ۳۱ هزار آن مورد تایید این اداره کل قرار نگرفت.

تمامی نیازهای خدمات مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، ایتام و سایر موارد در سامانه پیاده‌سازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha