علی‌آبادی به مسائل به وزارت نیرو آشنا است

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون صنعت آب گفت: علی‌آبادی فرزند قدیمی وزارت نیرو است و ریشه در این وزارتخانه دارد.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، رضا حاجی‌کریم با اشاره به ویژگی‌های علی‌آبادی برای وزارت نیرو افزود: حسن بزرگ علی‌آبادی این است که تقریباً همه ارکان حاکمیتی در سطح سیاست‌گذاری، اجرایی و پیمانکاری از جمله مپنا که مدیریت پروژه‌های نیروگاهی دارد و از طرفی نسبت به بازار سرمایه و شرایط کنونی کشور شناخت کامل دارد.

وی در ارتباط با اولویت‌های پیشروی علی‌آبادی در وزارت نیرو بر پایداری سرزمین، مسئله آب شرب شهرهایی که دارای مشکل هستند، پروژه‌های بر زمین‌مانده تصفیه‌خانه فاضلاب و حرکت به سمت کشاورزی با بهره‌وری بالا در تعامل با وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد.

حاجی‌کریم به راه‌اندازی اتاق فکر در وزارت نیرو و استفاده از ظرفیت کارشناسان و متخصصان این وزارتخانه تأکید کرد و گفت: وزارت نیرو مجموعه کاملاً کارشناسی و علمی است. براین‌اساس معنادادن به افراد تشنه خدمت به کشور توسط علی‌آبادی شدنی است.

به گزارش ایرنا، عباس علی‌آبادی (زاده ۱۳۴۰، اراک) استاد دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است و همه او را با مپنا می‌شناسند. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی‌ارشد مکانیک دانشگاه تهران بوده و دکترای خود را از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با رشته کنترل گرفته است.

علی‌آبادی، استادیار دانشگاه امام حسین بوده و مدتی نیز ریاست دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر را عهده‌دار بود، البته وی بیشتر ترجیح داده است در صنعت و بخش اجرایی فعالیت کند. وی فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی خود را از جهاد سازندگی شروع و سپس به وزارت نیرو رفت و در بخش پروژه‌های برق‌آبی وزارت نیرو ادامه فعالیت داد و در بخش مدیریتی پروژه‌های سد و نیروگاه کرخه و کارون ۳ حضور داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha