علی‌آبادی برای ناترازی برق و مشکلات منابع آبی برنامه‌ دارد

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه‌به اینکه علی‌آبادی از بدنه وزارت نیرو است، در حوزه‌های ناترازی برق کشور و مشکلات منابع آبی برنامه‌های جامع و کاربردی دارد.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، رضا سپهوند ادامه داد: وزیر پیشنهادی نیرو در دو نوبت در کمیسیون حضور پیدا کرد و در هر دو مرحله با اشراف و تخصص فنی و علمی در حوزه وظایف وزارت نیرو پاسخگوی سؤالات نمایندگان عضو کمیسیون بود.

وی خاطرنشان کرد: علی‌آبادی باتوجه‌به اینکه از بدنه وزارت نیرو است در حوزه‌های ناترازی برق کشور و مشکلات منابع آبی برنامه‌های جامع و کاربردی دارد که امیدواریم بتواند در منصب وزیر این برنامه‌ها را اجرایی کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: باتوجه‌به پاسخگویی شفاف وزیر پیشنهادی نیرو همه نمایندگان عضو کمیسیون انرژی حاضر در جلسه اعلام حمایت کردند و نظر موافق دادند.

سپهوند در خصوص طرح مطالبات مردم لرستان از وزیر پیشنهادی نیرو گفت: موضوع اعمال تعرفه گرمسیری در خصوص برق در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی، افزایش ظرفیت‌های برق برای صنعت در استان، مستقل شدن انتقال برق استان از برق باختر، افزایش اعتبارات برای تأمین آب شرب و کشاورزی و تکمیل سدهای در حال ساخت از مهم‌ترین مسائل مطرح شده با وزیر نیرو بوده است.

به گزارش ایرنا، عباس علی‌آبادی (زاده ۱۳۴۰، اراک) استاد دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است و همه او را با مپنا می‌شناسند. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی‌ارشد مکانیک دانشگاه تهران بوده و دکترای خود را از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با رشته کنترل گرفته است.

علی‌آبادی، استادیار دانشگاه امام حسین بوده و مدتی نیز ریاست دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر را عهده‌دار بود، البته وی بیشتر ترجیح داده است در صنعت و بخش اجرایی فعالیت کند. وی فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی خود را از جهاد سازندگی شروع و سپس به وزارت نیرو رفت و در بخش پروژه‌های برق‌آبی وزارت نیرو ادامه فعالیت داد و در بخش مدیریتی پروژه‌های سد و نیروگاه کرخه و کارون ۳ حضور داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha