وزیر کشور: مهران پرترددترین مرز کشور و بدون مشکل ترافیکی است

ایلام - ایرنا - وزیر کشور با بیان اینکه تردد در مرز مهران به عنوان شلوغ‌ترین و پرترددترین مرز کشور، روان و بدون هیچ مشکل ترافیکی برقرار است، گفت: زوار از خدمات ارایه شده و زیرساخت‌های ایجاد شده در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران رضایت دارند.

به گزارش ایرنا، " احمد وحیدی" روز چهارشنبه در بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، اظهار کرد: تردد در مرز مهران به عنوان شلوغ‌ترین و پرترددترین مرز کشور، روان بوده و هیچ گونه مشکل ترافیکی نیز در مسیرها و محورهای مواصلاتی ایلام نداریم.

وزیر کشور با اشاره به بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، گفت: خوشبختانه زوار از خدمات ارائه شده و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز مهران رضایت دارند و این رضایت‌مندی نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین است.

وحیدی در خصوص آمار تردد زوار اربعین از ابتدای صفر تاکنون از مرزهای ۶گانه، تصریح کرد: در این مدت ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از مرزهای کشور خارج و یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

وی عنوان کرد: در مرز مهران به عنوان شلوغ‌ترین مرز که تردد در آن به سهولت در حال انجام است از اول صفر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مرز مهران خارج شدند و حدود ۶۰۰ هزار زائر هم برگشتند.

وزیر کشور: مهران پرترددترین مرز کشور و بدون مشکل ترافیکی است

وزیر کشور ابراز کرد: با تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین، تمهیدات لازم برای برگشت همه زوار به داخل کشور اندیشیده شده است.

وحیدی با قدردانی از استاندار ایلام به عنوان رییس ستاد اربعین استان ایلام و همه دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین، یادآور شد: کنگره اربعین در ایلام بسیار باشکوه در حال برگزاری و وضعیت زیرساخت‌ها بسیار خوب است.

وی با اظهار تأسف از حادثه رانندگی برای اتوبوس زائران پاکستانی، ابراز کرد: آن گونه که گزارش شده است وجود مشکل در سیستم ترمز اتوبوس، موجب بروز حادثه شده و تعدادی از زائران پاکستانی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایرنا، شب گذشته، اتوبوس حامل ۵۱ مسافر پاکستانی که برای عزیمت به کربلای معلی به سمت گذرگاه مرزی چذابه خوزستان در حرکت بود، در منطقه دهشیر شهرستان تفت از مسیر منحرف و واژگون شد و بر اساس اخرین گزارش‌ها، ۲۸ نفر از اتباع پاکستانی جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند.

وزیر کشور: مهران پرترددترین مرز کشور و بدون مشکل ترافیکی است

وزیر کشور صبح امروز برای بازدید از نحوه خدمات‌رسانی و تردد زوار اربعین حسینی وارد پایانه مرزی شهید سیلمانی مهران شده است.

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین پارسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha