۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85575069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس رسانه ملی: تغییرات زیرساختی در مسیرهای منتهی به مرز مهران مشهود است

ایلام - ایرنا - رئیس رسانه ملی گفت: تغییرات ایجاده شده زیرساختی در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران به طور کامل محسوس و مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "پیمان جبلی" روز چهارشنبه در نشست قرارگاه رسانه‌ای پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، با اشاره به اقدامات انجام شده در مرز مهران، اظهار کرد: زائران اربعین در این مرز، با آسایش و آرامش و با حرکتی روان و بسیار راحت راهی عتبات عالیات می‌شوند.

وی افزود: تغییر در زیرساخت‌های استان ایلام مشهود است و جا دارد از همه زحمات دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی به ویژه استاندار در راستای تقویت، حمایت و پشتیبانی خود باعث تقویت زیرساخت‌های رسانه ملی در ایلام و مهران قدردانی کنم.

جبلی ادامه داد: زیرساخت‌های ایجاد شده در این پایانه مرزی موجب سهولت در تردد زایران اربعین حسینی شده است.

رییس رسانه ملی تاکید کرد: ایجاد و توسعه قرارگاه رسانه‌ای در مرز مهران یکی از زیرساخت‌های مهمی است که در ۲ سال اخیر به آن توجه ویژه‌ای شده و نه تنها برای اطلاع‌رسانی دقیق بلکه به تولید محتوا در خصوص راهپیمایی اربعین و این زیارت تمدن‌ساز، ضرورت داشت.

به گزارش ایرنا، رئیس رسانه ملی ظهر امروز در رأس هیئتی با حضور در مرز مهران، از زیرساخت‌های مختلف این پایانه به ویژه قرارگاه رسانه‌ای اربعین بازدید کرد.

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین پارسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha