خدمت‌رسانی نیروی دریایی سپاه به زائران اربعین در شلمچه شبانه‌روزی است

آبادان - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی و تمام امکانات خود نیروی برای خدمت به زائران اربعین گفت: خدمت‌رسانی نیروی دریایی سپاه به زائران اربعین شبانه‌روزی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی چهارشنبه در بازدید از مرزشلمچه اظهار کرد: منطقه سوم ندسا چهار موکب خدمات رسانی به زائران اربعین در حسینیه ثارالله بندر ماهشهر، ۲ موکب در آبادان و یک موکب در مرزشلمچه برپا کرده است.

به گفته وی، در همه مواکب ندسا اسکان زائران به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی در ۲ موکب شهر آبادان پارکینگ خودرویی رایگان برای زائرین آماده شده است و افراد داوطلب بصورت رایگان و با ماشین شخصی زائران را به پایانه شلمچه منتقل می کنند.

وی بیان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی صحرایی ندسا با امکانات ویژه تشخیصی و درمانی در مرز شلمچه خدمات درمانی رایگان به زائران ارائه می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ارائه خدمات‌ فرهنگی، تغذیه، اسکان، درمانی تا سه‌روز بعد از اربعین حسینی گفت: نیروی دریایی سپاه همه توان خود را برای خدمت به زائران اربعین حسینی بکار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی خدمات در این مواکب امور فرهنگی و جهاد تبیین است، عنوان کرد: با راه‌اندزای مواکب مختلف، خدمات‌دهی به زائران در پایانه مرزی شلمچه متفاوت‌تر از سالیان گذشته در حال انجام است.

خدمت‌رسانی نیروی دریایی سپاه به زائران اربعین در شلمچه شبانه‌روزی است

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha