۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85574566
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۷۰ کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی بهره برداری شد 

بجنورد-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۷۰ کیلومتر راه در محورهای روستایی استان در دولت سیزدهم ساخته و بهره برداری شد. 

به گزارش ایرنا مهدی رشیدی روز چهارشنبه در نشست شورای فنی استان اظهار کرد: یکی از دستاوردها برای روستاییان، ارتقای سه درصدی در شاخص بهره مندی از راه مناسب است.

وی افزود: این در حالی است که در سال های پیش از آن میزان بهره برداری از راه روستایی از ۲۵ کیلومتر تجاوز نکرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۶ نقطه پرتصادف جاده های استان در این مدت برچیده شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده به وسیله دولت برای تامین آب آشامیدن گفت: بیش از ۷۶۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال در ۲.۵ سال گذشته اجرا شد که شامل ۳۵۰ کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده و بیش از ۴۱۰ کیلومتر خط انتقال است.

رشیدی افزود: توسعه فضای آموزشی نیز مورد توجه بوده و در این مدت بیش از ۷۰۰ کلاس درس در قالب ۱۹۰ پروژه در استان بهره برداری شد.

وی اظهار کرد: خراسان شمالی، بیست و دومین استانی بود که اجرای فیبر نوری به آن ابلاغ شد اما سومین استانی بودیم که فیبر نوری را اجرا و به اتمام رساندیم و یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی است و دستگاه‌های اجرایی و مسوولان روابط عمومی ادارات باید با اطلاع رسانی درست ، خدمات نظام و دولت را تبیین کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha