۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85574632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنرستان فنی وحرفه‌ای در دانشگاه آزاد همدان راه اندازی شد

همدان- ایرنا- دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای نخستین بار اقدام به راه اندازی هنرستان غیرانتفاعی فنی و حرفه‌ای پسران در ۱۰ رشته تحصیلی کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجوزهای لازم برای تاسیس این هنرستان از اداره کل آموزش و پرورش همدان اخذ و از مهرماه جذب دانش‌آموز در بیش از ۱۰ رشته انجام خواهد شد.

غلامرضا خاکسار افزود: این هنرستان شامل ۱۲ کارگاه و در رشته‌هایی همچون کامپیوتر، گرافیک، صنایع شیمیایی و مکانیک با رویکرد مهارت‌محوری است.

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش هنرجو برای ثبت نام در کارگاه‌های تاسیس شده در این هنرستان ۵۰۰ نفر پیش بینی شده است که البته هماهنگی لازم را با آموزش و پرورش استان خواهیم داشت.

خاکسار اضافه کرد: ۲ سال قبل نیز اقدام به راه‌اندازی هنرستان ورزشی دخترانه کردیم که با استقبال بسیار خوبی همراه شد و هم اکنون ۱۲۰ ثبت نام کننده داریم.

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه آزاد برپایه جامعه اشتغال و مهارت محوری است، گفت: با مساعدت‌ها و حمایت‌های معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه، مجوز راه‌اندازی دهکده فنی و مهارتی (هنرستان فنی پسرانه) واحد همدان صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha