۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 85574667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ پایگاه امداد و نجات هلال احمر همدان در حال خدمت به زائران اربعین هستند

همدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: خدمات امدادی در ۲۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای و ۲ پست جمعیت هلال احمر این استان به زائران اربعین در حال ارایه است.

علی سنجربگی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های امداد و نجات همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خدمات و ماموریت های هلال احمر در طرح اربعین حسینی در ۲ بخش درون و برون مرزی تعریف شده است.

وی اضافه کرد: در بخش برون مرزی ۳۰ نیروی هلال احمر این استان به همراه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی کمک دار، ۲ دستگاه کامیون به همراه تجهیزات در ۲ مرحله به عتبات عزیمت کردند.

مسوول کمیته امداد و نجات جاده ای ستاد اربعین همدان اظهار کرد: این تیم متشکل از پزشک، پیراپزشک و پرستار و امدادگر در بیمارستان نبا نجف اشرف در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

سنجربگی گفت: بالگرد امدادئ و نجات هلال احمر همدان نیز برای ارائه خدمات به زائران به مرز مهران اعزام شد تا در شرایط اضطراری مصدومان را سریع و فوری به مرکز درمانی منتقل کند.

وی اظهار کرد: تیم های هلال احمر همدان در ۲۰ پایگاه امداد جاده ای و ۲ پست موقت واقع در اتوبان همدان- ساوه و اسدآباد در حال ارائه خدمات امدادی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: ۱۵۰ نفر روز نیرو به همراه ۶۰ دستگاه آمبولانس در حالت آماده باش هستند و به زائران عبوری از مسیرهای این استان خدمت رسانی می کنند.

سنجربگی از زائران اربعین حسینی خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای رسیدن به مقصد عجله نکنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار و داغدار شدن خانواده ها نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha