شهردار منطقه ۱۶ تهران: بزرگراه بعثت، محور صنعت می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۶ پایتخت گفت: برنامه ریزی کردیم که با ظرفیتی که وجود دارد بزرگراه بعثت به محور صنعت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدامین سالاری‌پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این موضوع در صورت تصویب در مراجع ذی صلاح انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۱۶ تهران گفت که در سال ۱۴۰۱ مجموعه روغن نباتی قو قرار شد به سرانه‌های خدماتی و بخشی هم برای سکونت در گرفته شود که مراحل صدور پروانه آن در کمیسیون مربوطه در حال انجام است.

وی در مورد گاراژهای منطقه ۱۶ هم یادآور شد: ساماندهی کامیون‌ها با پلیس راهور هماهنگ شد و مشخص است از چه ساعتی و از چه مکانی وارد گاراژها شوند.

سالاری پور همچنین اضافه کرد: بوستان ۵۲ هکتاری بعثت با مجموعه‌های آبی، فرهنگی و ورزشی برای شهروندان مغفول مانده بود و دچار مشکلات زیادی شده بود که بهسازی این بوستان انجام و پروژه‌های مختلف برای آن انجام شد.

شهردار منطقه ۱۶ تهران ادامه داد: ۸ پروژه در این بوستان اجرایی و اقدامات مشارکتی صورت گرفت تا قطب گردشگری در منطقه ۱۶ داشته باشیم.

سالاری پور درباره وضعیت ترمینال جنوب گفت: بخشی از سفرها منتقل به پایانه‌های دیگر شده تا وضعیت ترمینال بهبود یابد و کارهای جدید در حال انجام است؛ بخشی از سفرها از این ترمینال جابجا ولی خود ترمینال جابجا نمی‌شود و بخشی از آن یک مجموعه شهری مناسب به عنوان محل فرهنگی خاص خواهد شد.

وی در مورد گودهای پرخطر منطقه ۱۶ هم گفت که یک گود پرخطر در منطقه داشتیم‌که پُر شده است.

 شهردار منطقه ۱۶ تهران افزود: بزودی پل بعثت فعلی در محدوده ترمینال جنوب جمع‌آوری و پل جدیدی طراحی شده است که در بازه زمانی ۲ ساله این پروژه به سرانجام خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha