۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85575167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواپیمای زائران اربعین زنجان به مقصد نجف اشرف پرواز کرد

زنجان - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای زنجان از پرواز هواپیمای زائران اربعین حسینی به تعداد ۱۲۵ نفر به نجف اشرف خبر داد.

محمدجواد یگانه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آخرین رایزنی صورت گرفته با شرکت هواپیمایی ایران ایر، پرواز زائران اربعین حسینی از فرودگاه این استان انجام گرفت.

وی اضافه کرد:بر این اساس اولین گروه از زائرین اربعین حسینی امروز از فرودگاه شهدای زنجان عازم نجف اشرف شدند.

به گفته این مسوول، ۶۲ زائر حسینی نیز ظهر امروز از فرودگاه نجف به فرودگاه زنجان رسیدند.

این مسوول ادامه داد: پرواز بعدی نجف-زنجان- نجف نیز چهارم شهریور تعیین شده است که توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و با هواپیمای ایرباس ۳۲۹ انجام می شود.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان ادامه داد: آمادگی لازم برای برقراری هر نوع پرواز از فرودگاه زنجان وجود دارد و با توجه به پیش‌بینی سفر هوایی، اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: فرودگاه زنجان به لحاظ زیرساختی، مشکلی در برقراری هر نوع پرواز ندارد و پرواز از زنجان به مقاصد مختلف در طول هفته و شبانه‌روز امکانپذیر است.

سال گذشته هشت پرواز هوایی ویژه اربعین در زنجان انجام شد.

فرودگاه زنجان در سال ۷۹ در زمینی به وسعت ۴۰۰ هکتار ایجاد شد اما برقراری پروازها در آن طی بیش از ۲۰ سال گذشته با فراز و نشیب های متعددی همراه بود.

طی این مدت تنها به صورت مقطعی برخی پروازها به مشهد مقدس، عتبات عالیات، سفرهای حج تمتع و عمره از فرودگاه زنجان انجام می شد و در بسیاری از ایام سال پروازهای آن تعطیل بود تا اینکه در سال گذشته فعالیت آن از سر گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha