افزون بر ۸۹ میلیارد ریال برای ساخت واحدهای کارگاهی خراسان شمالی هزینه شد

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: ۶ واحد سوله کارگاهی در نواحی صنعتی استان به وسعت یکهزار و ۶۲۰ متر مربع اجرا و برای آن ۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

محمدعلی نوایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این واحدهای کارگاهی در شهرک های صنعتی شیروان، فاروج، اسفراین و شهرک صنعتی بیدک بجنورد اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سه واحد سوله کارگاهی هم در شهرک صنعتی فاروج با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال اجرا شد اظهار کرد: این سوله ها به مساحت ۸۱۰ مترمربع و اجرای شبکه داخلی آب، برق و گاز واحدهای کارگاهی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۱۰ واحد سوله کارگاهی هم در شهرک صنعتی شیروان با اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: چهار کارگاه نیز در شهرک صنعتی اسفراین اجرا شده است.

نوایی با بیان اینکه این کارگاه ها به متقاضیان واگذار شده است گفت: کارگاه ها با قیمت مناسب به متقاضیان سرمایه گذاری به صورت استیجاری واگذار می شود

وی خاطرنشان کرد: هر سوله به طور میانگین ۲۷۰ مترمربع وسعت دارد و برای آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود و در مجموع برای اجرای ۲۳ سوله، یکهزار و ۴۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

خراسان شمالی ۹ شهرک، ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha