افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال طرح شهرک‌ صنعتی بجنورد افتتاح و کلنگ‌زنی شد 

بجنورد- طرح های مختلف به ارزش ۳۲۰ میلیارد و ۵۰۹ میلیارد ریال در ۲ شهرک صنعتی شهرستان بجنورد امروز (چهارشنبه) با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز در شهرک صنعتی شماره سه بجنورد چهار طرح و شهرک صنعتی بیدک چهار طرح افتتاح شد.

محمدعلی نوایی تصریح کرد: همچنین طرح احداث شبکه توزیع گاز فاز ۲ شهرک صنعتی شماره ۳ بجنورد با ۲۴ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح شد، برای این طرح ۴.۵ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده است.

وی آبرسانی به شهرک صنعتی شماره سه بجنورد با ۵۳ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال اعتبار و اجرای ۶ کیلومتر شبکه آب و مخزن ۵۰۰ مترمکعبی را از دیگر طرح های افتتاح شده در بجنورد عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی طرح روشنایی راه دسترسی و روسازی آسفالت بخشی از معابر را از دیگر پروژه های افتتاح شده در شهرک صنعتی شماره ۳ بجنورد عنوان کرد.

وی با اشاره به کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی بیدک با ۲۹ میلیارد ریال و مساحت ۲۱۴ مترمربع گفت: امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، پروژه تکمیل شبکه فشار متوسط و روشنایی معابر بخشی از معابر شهرک صنعتی بیدک با ۳۷ میلیارد و ۷۵۰ میلوین ریال اعتبار افتتاح شد

نوایی خاطرنشان کرد: همچنین ۶ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی بیدک با ۸۹ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال و وسعت یکهزار و ۶۲۰ متر مربع افتتاح و طرح تکمیل شبکه توزیع گاز شهرک صنعتی بیدک بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، سیدحسن غضنفری، معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر یک روزه به خراسان شمالی در شهرستان های شیروان و فاروج حضور می یابد.

۳۲۷ واحد در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی در حال بهره برداری است و اکنون ۹۸۲ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

خراسان شمالی ۹ شهرک، ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha