۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 5597
کد خبر: 85575653
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تجربه اسکوچیچ، برگ برنده تراکتور است

تبریز- ایرنا- مربی و کارشناس فوتبال تبریز اعتقاد دارد که شناخت بیشتر اسکوچیچ نسبت به گاریدو از فوتبال ایران و همچنین حضور هواداران می‌تواند عامل برتری تراکتور در بازی امشب برابر پرسپولیس باشد.

رسول محمدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در آستانه مسابقه امشب تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس به عنوان حساس‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: تیم تراکتور در فصل نقل و انتقالات، خوب عمل کرده و بازیکنان با کیفیت و سطح بالایی را جذب کرده است.

وی افزود: هماهنگی بیشتر خریدهای جدید تراکتور در ادامه فصل می‌تواند تراکتور را به مدعی اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر تبدیل کند.

وی در خصوص بازی هفته قبل تراکتور، اظهار کرد: تراکتور در هفته نخست مقابل مس رفسنجان عملکردی بسیار عالی داشت و بازیکنان این تیم در زمان حمله، خوب و در زمان انتقال دفاع به حمله نسبتا خوب بودند.

محمدپور، ضعف تراکتور در خط دفاع را مشهود دانست و افزود: تراکتور در بازی با مس در زمان دفاع و به خصوص در یک سوم دفاعی مشکل داشت و موجب شد تیم مس چندین موقعیت خوب گلزنی را به دست آورد.

وی در خصوص حساسیت تقابل ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس، عنوان کرد: بیشتر تقابل‌های ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده چون که هر ۲ تیم طرفداران زیادی دارند و به خصوص پرشورهای آذربایجان که زبانزد عام و خاص هستند و وجود آنها یک امتیاز ارزشمند برای تراکتور محسوب می‌شود.

این مربی جوان فوتبال تبریز با تاکید بر اینکه تیم تراکتور در بازی امشب باید عملکردی منسجم و هماهنگ در خط دفاع داشته باشد، گفت: پرسپولیس، مهاجمان خطرناکی در اختیار دارد که تراکتوری‌ها باید مراقب حرکات آن‌ها باشند البته خط حمله تیم تراکتور هم اگر هماهنگ عمل کند، می‌تواند دفاع پرسپولیس را به هم بریزد.

وی، اجرای کارهای ترکیبی در یک سوم حمله و استفاده از نیم فضاها را برای برتری تراکتور لازم دانست و افزود: با توجه به حضور بازیکنان باکیفیت نظیر آلوز و ترابی، با اجرای این تاکتیک به طور قطع نتیجه دلخواه برای تراکتور رقم خواهد خورد.

وی در خصوص سرمربیان تیم‌های تراکتور و پرسپولیس، یادآور شد: هر ۲ مربی خارجی هستند و با توجه به این‌که آقای اسکوچیچ آشنایی خوبی به سبک فوتبال ایران دارد، شانس برنده شدن در این بازی را دارد. در ادامه فصل نیز چنانچه تیم تراکتور با این مربی و بازیکنانی که در اختیار دارد، به خوبی مدیریت شود قطعا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی خواهد بود.

محمدپور با ابراز امیدواری نسبت به انجام یک بازی زیبا و بدون حاشیه در مصاف امشب ورزشگاه یادگار امام تبریز، گفت: آرزوی ما مربیان تبریزی این است که به بازیکنان بومی بیش از پیش اهمیت داده شود.

تیم تراکتورسازی با سه امتیاز در رده دوم و تیم پرسپولیس با یک امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha