۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85575667
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۲۲ هزار میلیارد ریال گندم از کشاورزان همدان خریداری شد

همدان - ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: از ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی گندم در استان تا سی و یکم مرداد، ۱۲۲ هزار میلیارد ریال گندم از کشاورزان همدانی خریداری شده است.

حسین خوانساری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون ۶۹۳ هزار و ۴۹۶ هزار تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

وی میزان پرداختی مطالبات کشاورزان را ۲۰ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال خواند و یادآور شد: ۱۰۱ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان در صف پرداخت قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان بیشترین میزان گندم تضمینی خریداری شده را مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با ۱۶۶ هزار و ۲۵۳ تن عنوان کرد.

وی تاکید کرد: میزان خرید گندم از شهرستانهای رزن ۱۴۹ هزار و ۳۹۸ تن، اسدآباد ۶۵ هزار و ۷۲ تن و همدان ۵۶ هزار و ۵۸۲ تن بوده است.

خوانساری بیان کرد: ۵۶ هزار و ۳۳۷ تن گندم تضمینی از شهرستان درگزین، ۴۵ هزار و ۸۹۴ تن از ملایر و ۴۰ هزار و ۷۰۸ تن از کشاورزان شهرستان بهار تحویل گرفته شده است.

وی یادآور شد: ۵۵ مرکز خرید تضمینی گندم، با ظرفیت بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم ، مسوولیت خرید گندم از کشاورزان استان همدان را برعهده دارند.

پیش بینی می شود، با توجه به بارش های مناسب سالجاری ، بیش از ۷۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان تا ۲۹ شهریور به ۴۱۰ هزار و ۵۲۵ تن رسید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha