۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85556516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدانی پرداخت شد

همدان - ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان (مطالبات) پرداخت شده است.

حسین خوانساری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ۲۱ درصد از مطالبات کشاورزان استان طی دو هفته گذشته پرداخت شده است و الباقی طلب گندمکاران همدانی در صف پرداخت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه روند ادامه پرداخت مطالبات همچنان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تاکنون بیش از ۵۶۵ هزارتن گندم به ارزش ۹۹ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان تاکید کرد: گندم خریداری شده از کشاورزان تاکنون در مقایسه با خرید گندم سال گذشته بیش از ۷۰ درصد و نسبت به دوره بلند مدت بیش از ۶۷ درصد رشد را نشان می دهد.

وی بیان کرد: شهرستانهای کبودرآهنگ و رزن به ترتیب با خرید ۱۲۱هزار تن و ۱۲۰هزار تن بیشترین میزان خریدار گندم از کشاورزان را داشتند.

خوانساری تصریح کرد: از میزان گندم خریداری شده، ۳۷ هزار تن توسط مراکز ملکی دولتی، ۱۳ هزار تن توسط کارخانجات آرد سازی، ۲۱۱ هزار تن توسط کارخانجات آرد سازی و ۳۰۴ هزار تن توسط مباشر (اتحادیه های تعاون روستایی) انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha