۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85576046
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰ موکب جاماندگان اربعین در گلستان برپا شد

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85576046
۳۲۰ موکب جاماندگان اربعین در گلستان برپا شد

گرگان- ایرنا- مسوول هماهنگی موکب‌داران گلستان از برپایی ۳۲۰ موکب جاماندگان اربعین در استان خبر داد و گفت: خیابان اربعین گرگان با برپایی ۱۶۵ موکب، مشغول فعالیت است.

نوروز نودهی روز پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا از برپایی ۲۸ غرفه پزشکی در خیابان اربعین گرگان خبر داد و اظهار کرد: خیابان اربعین در گرگان، انتهای خیابان شهید رجایی و حد فاصل کانون طه واقع است، برنامه‌های موکب دلدادگان اربعین هر روزه از ساعت ۱۷ عصر آغاز شده و تا ساعت ۲۲ شب ادامه دارد.

وی افزود: موکب‌هایی که در خیابان اربعین برپا می‌شوند در حوزه‌های مختلف پزشکی، پذیرایی، خدماتی، کودکان و مشاوره به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

مسوول هماهنگی موکب‌داران گلستان از مردم گلستان خواست با حضور در موکب‌های خیابان اربعین، ضمن گره زدن دل‌های خود به کربلای معلی از خدمات موکب‌ها بهره‌مند شوند.

نودهی از فعالیت مواکب دلدادگان اربعین تا چهارم شهریور ماه خبر داد و یادآور شد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به موکب‌ها و یا مسوولان تقدیم کنند تا برای خدمت‌رسانی به عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هزینه شود.

به گزارش ایرنا، پارسال ۱۱۰ موکب از ۶۰ منطقه گرگان در خیابان اربعین این شهر به دلدادگان و جاماندگان حسینی خدمات ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha