گره ترافیکی بزرگراه‌ نواب - تندگویان رفع می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - پرونده احداث تقاطع غیرهمسطح برای اتصال بزرگراه‌های نواب و تندگویان تهران برای رفع گره ترافیکی این بخش از پایتخت با افتتاح ۲ فاز دیگر بسته می‌شود.

به گزارش ایرنا، ترافیک سنگین محدوده بوستان ولایت و میدان بهمن امان پایتخت نشینان را بریده بود و گره‌های سنگین ترافیکی را به بزرگراه‌های نواب و تندگویان بویژه در روزهای پایانی هفته کشانده بود که در این دوره از مدیریت شهری تلاش شد با احداث تقاطع‌های جدید گره ترافیکی این نقاط را باز کند.

این طرح یکی از مطالبات جدی شهروندان مناطق جنوبی پایتخت بود که با اقدامات انجام شده پرونده این طرح در حال بسته شدن است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان‌بندی افتتاح فازهای جدید تقاطع بزرگراه‌های نواب ـ تندگویان توضیح داد.

گره ترافیکی بزرگراه‌های نواب و تندگویان رفع می‌شود

هادی حق بین در خصوص آخرین وضعیت طرح احداث تقاطع بزرگراه‌های نواب ـ تندگویان اظهار کرد: این پروژه سه سطحی است که در تلاقی ۲ بزرگراه شهید نواب و تندگویان در حال احداث است.

وی اظهار کرد: پروژه اشاره شده در چهار فاز طراحی شده تاکنون ۲ فاز از چهار فاز به بهره‌برداری رسیده است که ۲ فاز دیگر در دستور کار قرار دارد و براساس برنامه‌ریزی ظرف ۲ تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

گره ترافیکی بزرگراه‌های نواب و تندگویان رفع می‌شود

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه فاز سوم پروژه مهمترین فاز اجرایی و گشایش ترافیکی محسوب می‌شود، گفت: ظرف ۱۰ روز آینده آماده و بهره‌برداری خواهد شد و مشکل دوربرگردان غیراستاندارد و ناایمن میدان بهمن برطرف و هشت کیلومتر مسیر شهروندان کوتاه‌تر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، به نظر می‌رسد تا ۱۰ روز آینده گره ترافیکی میدان بهمن با افتتاح این طرح باز و ترافیک در بزرگراه‌های نواب و تندگویان سبک تر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha