۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۴
کد خبر: 85576199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انفجار گاز منزل مسکونی در زرند یک مصدوم برجای گذاشت

کرمان- ایرنا- رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: انفجار گاز در یک منزل مسکونی در این شهر آن را غیر قابل سکونت کرده و موجب مصدوم شدن یک مرد ۳۰ ساله شد. 

«مرتضی بخشی» شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان کرمان انتقال یافت.

وی ادامه داد: ساعت ۱۶:۰۶ دقیقه عصر امروز گزارشی مبنی بر یک انفجار گاز در خیابان علامه به این سازمان اعلام شد که به محض دریافت این گزارش تیم های ارزیابی و امدادونجات به محل اعزام و اقدام به ایمن سازی محل کردند.

انفجار گاز منزل مسکونی در زرند یک مصدوم برجای گذاشت

بخشی با اعلام اینکه عدم رعایت نکات ایمنی در نصب شیلنگ گاز پکیج علت این حادثه بود اضافه کرد: استفاده از نوار چسب برق برای محکم کردن این لوله و عدم بست مناسب باعث خارج شدن شیلنگ از محل خود و نشست گاز شده که به محض متصل شدن برق انفجار رخ داده و خسارت بسیار سنگینی بر جا گذاشته است.

وی به حجم بالای این انفجار اشاره و تصریح کرد: سقف این خانه، نور گیر ،همه لوازم خانه، دربها و سایر قسمت‌های خانه تخریب و این واحد مسکونی ۳۰۰ متر مربعی غیر قابل سکونت شده است.

انفجار گاز منزل مسکونی در زرند یک مصدوم برجای گذاشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند افزود: انفجار گاز به حدی بود که شیشه های ۶ واحد مسکونی همجوار فرو ریخت و رعب و وحشت همسایگان را در پی داشت.

وی از شهروندان خواست در هنگام نصب وسایل گاز سوز از امکانات استاندار استفاده کرده و حتی المکان از کارشناسان ایمنی در زمینه نصب وسایل گاز سوز استفاده کنند.

زرند در ۷۰ کیلومتری شمال شهر کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha