۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85381021
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

جزییات انفجار منزل مسکونی در کرمان؛ آتش‌نشانی: چهار مصدوم نجات یافتند

کرمان- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان از وقوع انفجار ناشی از گاز در یک منزل مسکونی این شهر طی بامداد امروز(پنجشنبه) خبرداد و اعلام کرد این حادثه چهار مصدوم داشت که نجات یافتند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی با بیان اینکه بی توجهی به نکات ایمنی و بی‌احتیاطی، باعث انفجار این منزل مسکونی شده است، گفت: این حادثه در بلوار «رسالت» اتفاق افتاده است.

وی افزود: بعد از اطلاع از حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه‌ شماره ۸ بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

بابایی، با اشاره به اینکه در این حادثه، انفجار باعث تخریب و آتش‌سوزی منزل مسکونی شد، ادامه داد: ضمن اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه توسط آتش‌نشانان، چهار نفر ساکنان منزل که ۲ خانم و ۲ کودک هستند، نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه که دچار سوختگی حاصل از انفجار شدند، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی علت وقوع این حادثه را انتشار گاز شهری دانست و گفت: البته علت دقیق تر و جزییات بیشتر مرتبط با حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.
بابایی، خطاب به شهروندان تاکید کرد با بررسی وسایل گازسوزِ محل زندگی خود و اطمینان از سلامت این نوع لوازم از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha