سرمربی آلومینیوم اراک: چوب بی‌تجربگی بازیکنانمان را خوردیم

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نیمه اول خوبی مقابل نساجی داشتیم اما در نیمه دوم بازی نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و روی بی‌تجربگی بازیکنانمان بازی برده را با مساوی عوض کردیم.

به گزارش ایرنا، سیدمجتبی حسینی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در اراک، افزود: بازیکنان ما در نیمه اول بازی فوتبال زیبا، تاکتیکی و همراه با موقعیت ارائه کردند که با یک گل زیبا مزد خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی اما شرایط تغییر کرد و با وجود اینکه بازیکنان تیم حریف در حملات خود چندین بار توپ را لو دادند بازیکنان ما نتوانستند ضد حمله زهرداری از خود به نمایش بگذارند و با زدن گل دوم کار را تمام کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: در مجموع بازیکنان زحمات زیادی کشیدند اما باید بدانند که نتیجه یک بر صفر شکننده است و هر لحظه ممکن است گل تساوی از سوی حریف زده شود، بنابراین تلاش برای زدن گل‌های بیشتر باید تا پایان بازی ادامه داشته باشد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز در هفته دوم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران بود که بازی یک بر صفر برده را در ثانیه آخر بازی با تساوی یک بر یک عوض کرد و در نهایت امتیازها بین ۲ تیم تقسیم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha