مربی تیم نساجی: قانون‌ جدید هفت+ ۲ با شیوه بدی ارایه شد

اراک - ایرنا - مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قانون جدید هفت + ۲ قانون خوبی است، اما زمان بدی و با شیوه بدی ارایه شد.

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران، افزود: هیچ کسی منکر جوان‌گرایی و میدان دادن به جوان‌ها نیست اما ای کاش این ابلاغیه در شروع پیش فصل به تیم‌ها ابلاغ می‌شد که ۱۰۰ درصد در چینش نفرات لیست و اضافه شدن جوانان در کورس و سیکل تمرینی و تیم امید به بزرگسالان تاثیر داشت.

وی بیان کرد: سازمان لیگ امسال یک بازیکن در رده سنی بزرگسالان، ۲ نفر در سهمیه ۲۵ سال و ۲۳ سال به فهرست باشگاه اضافه کرده که علاوه بر بار مالی ایجاد شده، توقع ایجاد کرد که در روز مسابقات دستگیر کادر فنی باشند اما در بازی محدودتر شدیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: روش‌های بهتری برای انجام جوان‌گرایی در فوتبال کشور وجود داشت ، با محدودیت کار پیش نمی‌رود، می‌توانستیم طرح‌های تشویقی بهتری ارایه دهیم.

صداقت اظهار کرد: این قانون برای کادرهای فنی دست و پاگیر شده و بازیکنان با کیفیت با مبالغ بالا باید از لیست خارج شوند.

وی گفت: انتظار است سازمان لیگ همت کند و یک بازنگری انجام شود.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران اضافه کرد: بازی فردا (پنجشنبه) با تیم آلومینیوم اراک است که این تیم جزو خوب‌های فوتبال لیگ است.

صداقت افزود: بازی با تیم آلومینیوم همیشه برای همه تیم‌ها جزو بازی‌های سخت بوده که نیاز به انرژی مضاعف می‌خواهد.

وی گفت: تیم فوتبال نساجی مازندران هفته سختی پشت سرگذاشت و توقعی که داشتیم نتوانستیم برآورده کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: امیدواریم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برگزار شود و با دست پر از زمین خارج شویم تا خستگی هفته گذشته جبران شود.

صداقت بیان کرد: جای خوشحالی دارد که ورزشگاه امام‌خمینی(ره) اراک به وی ای آر مجهز شده و این مهم با سرعت کم در ورزشگاه‌های کشور آغاز شده و امید است روزی تمام ورزشگاه‌ها از جمله شهید وطنی قائم شهر به این سیستم مجهز شود تا همه تیم‌ها در شرایط یکسان بازی کنند.

تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران عصر فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی(ره) به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha