آلومینیوم مهیای اولین میزبانی لیگ بیست و چهارم

اراک ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک که اولین مسابقه لیگ بیست و چهارم خود را در اهواز مقابل استقلال خوزستان برگزار و یک امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کرد، امروز و در هفته دوم لیگ میزبان نساجی مازندران است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی لیگ بیست و چهارم فوتبال را آغاز کرد که با توجه به اعتبارات محدود باشگاه و قیمت نجومی بازیکنان صاحب‌نام حاضر در لیگ، نتوانست در فصل نقل و انتقالات بازیکن تاثیرگذاری را جذب کند و بیشتر تلاش مسئولان باشگاه حفظ بازیکنان کلیدی خود بود.

سید مهدی رحمتی پایان لیگ بیست و دوم با آلومینیوم اراک خداحافظی کرد و بسیاری از بازیکنان کلیدی تیم را هم با خود به نساجی برد، اما هر چقدر او در مازندران ناموفق بود سیدمجتبی حسینی که از ابتدای فصل بیست و سوم سکان هدایت آلومینیوم اراک را در دست گرفت با بازیکنان نه چندان مطرح، موفق عمل کرد و با وجود آسیب‌های زیادی که از داوری مسابقات دید و دست کم نتیجه پنج مسابقه با داوری‌های غلط به ضرر تیمش تمام شد، اما با چنگ و دندان توانست ۳۹ امتیاز کسب و به رده هشتم لیگ برتر تکیه بزند.

آلومینیوم مهیای اولین میزبانی لیگ بیست و چهارم

حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و شکست این تیم در اولین مسابقه نیم فصل لیگ برتر و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی بخشی از موفقیت‌های آلومینیوم اراک با سید مجتبی حسینی در سال گذشته بود.

اراکی‌ها لیگ بیست و چهارم را با کسب یک امتیاز شیرین خارج از خانه در دیدار با استقلال خوزستان آغاز کردند و اگر چه چند بازیکن کلیدی آنها مصدوم و در بازی امروز مقابل نساجی مازندران غایب هستند، اما آنها به امتیاز میزبانی و حضور هواداران متعصب خود در ورزشگاه امیدوار هستند تا بتوانند نساجی را شکست دهند و اولین پیروزی خود را در اولین میزبانی لیگ بیست و چهارم جشن بگیرند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ بیست و سوم حتی در بازی‌های خانگی هم از اشتباهات داوری آسیب‌های زیادی دید به طوری که اگر این اشتباهات اتفاق نمی‌افتاد بدون شک این تیم جایگاه بسیار بهتری در جدول لیگ داشت اما در لیگ بیست و چهارم و با ورود وی ای آر به زمین اختصاصی آلومینیوم، هواداران امیدوارند حداقل در بازی‌های خانگی حقشان ضایع نشود.

آلومینیوم مهیای اولین میزبانی لیگ بیست و چهارم

باشگاه‌ فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک اعلام کرده که بازی امروز با کمک داور ویدیویی یا همان وی ای آر برگزار می‌شود که بدون شک تجربه خوبی برای اراکی‌ها خواهد بود و امید است این امکان در تمامی ورزشگاه‌های کشور فراهم شود تا تیم‌های شهرستانی دیگر اسیر اشتباهات داوری نشوند و به آن جایگاهی که حقشان است و برای آن زحمت کشیده‌اند دست یابند.

جلسه آشنایی نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری برای آشنایی هرچه بیشتر با سیستم داور ویدیویی هم سه‌شنبه ۳۰ مردادماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد و مسئولان فدراسیون آموزش‌های لازم را در خصوص نحوه استفاده از این سیستم و نوع برخورد مربیان و مدیران برای صبوری در صحنه‌هایی که نیاز به بازبینی صحنه توسط داور ارائه کرده‌اند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ‌برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این دیدار برعهده موعود بنیادی‌فر است و علیرضا ایلدروم و عباس پورحیدری کمک‌های اول و دوم هستند و محمدحسین زاهدی‌فرد داور وی‌آی‌آر و میثم حیدری به‌عنوان کمک، وی را همراهی خواهند کرد.

همچنین وحید زمانی به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و حسین نجاتی ناظر داوری این مسابقه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha