۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85576374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولتمردان همدان با شهدا تجدید میثاق کردند

همدان- ایرنا- همزمان با آغازین روز هفته دولت استاندار همدان به همراه معاونان و دیگر مدیران اجرایی استان روز جمعه با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا استاندار همدان در این آیین گفت: شهیدان دولت، الگوی خدمت‌رسانی به مردم بودند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: شهیدان دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت‌الله دکتر رئیسی با ایثار و جان‌فشانی خود، الگویی برای همه ما شده‌اند تا با رفتار و عمل جهادی، در مسیر عمران و آبادی ایران گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: این نکوداشت‌ها در راستای تکریم مقام والای شهداست؛ کسانی که با خون پاک خود، پایه‌های انقلاب اسلامی ایران را بنا نهادند تا این کشور از مظلومان جهان دفاع کند و در مقابل دشمنان استوار و مقاوم ایستادگی کند.

استاندار همدان گفت: سرداران شهید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی و همچنین شهید مقاومت فلسطین اسماعیل هنیه الگوی مقاومت و ایثار بودند.

قاسمی فرزاد افزود: در اولین روز از هفته دولت با حضور بر مزار شهید همدانی و دیگر شهدای همدان به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: با نگاهی به اوضاع فلسطین، به‌ویژه غزه‌، به وضوح می‌توان دید که مقاومت قهرمانانه مردم این سرزمین با قدرت و استقامت ادامه دارد و یقین داریم که انتقام خون پاک شهدا به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی ختم خواهد شد.   

دیگر مسوولان نظامی و انتظامی نیز در همراهی با مدیران دولتی با حضور در کنار مزار سردار شهید حاج حسین همدانی با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کردند.

دوم تا هشتم شهریور ماه برای بزرگداشت و یاد و خاطره شهیدان "محمدعلی رجایی" و "محمدجواد باهنر" به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

استان همدان در دوران دفاع مقدس حدود هشت هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha