۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85576528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز برنامه های هفته دولت در استان بوشهر با عطر افشانی گلزار شهدا

بوشهر- ایرنا- همزمان با آغاز هفته دولت، استاندار و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان با حضور در گلزار شهدای بوشهر با عطر افشانی و گل گذاری نسبت جایگاه شهدای والامقام ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهردر آیین عطر افشانی گلزار شهدای بوشهر و آغاز برنامه های هفته دولت در استان بوشهر گفت: از مجموع ۱۰۷ هزار میلیارد تومان طرح های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی بزرگداشت هفت دولت در این استان ۶۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان مربوط به طرح های افتتاحی است.

محمد هادی رستمیان افزود: از مجموع ۲ هزار و ۶۳ پروژه هفته دولت این استان یکهزار و ۵۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی بهره‌برداری می شود.

وی افزود: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی ۵۴۶ پروژه کوچک، متوسط و بزرگ مقیاس استان بوشهر با اعتبار ۴۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

رستمیان طرح‌های هفته دولت استان بوشهر را در بخش‌های توسعه‌ای، اقتصادی، عمرانی دانست و تصریح کرد: در هفته دولت امسال طرح‌های مهمی در بخش راهسازی، درمانی، اقتصادی، اشتغال‌زایی، صنعتی و تولیدی افتتاح می‌شود.

وی مسافت کریدور بزرگراه جنوب کشور تا مرز شلمچه را یک‌هزار و ۸۵۰ کیلومتر دانست و بیان کرد: بیش از ۳۹۰ کیلومتر آن در استان بوشهر قرار دارد که بخش عمده‌ای از آن تکمیل و بخشی هم در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه زیرساخت‌های بندری در گناوه، کنگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مساحت حوضچه آرامش بندر کنگان به ۶ برابر افزایش یافته و از پنج هکتار به ۳۰ هکتار رسیده است.

رستمیان ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن ۲ هزار هکتار اراضی به محدوده شهرهای استان بوشهر افزوده شد و ظرفیت ساخت واحدهای مسکونی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد:با تاسی از مکتب عاشورا و اربعین حسینی خدمت به جامعه اسلامی بدون وقفه ادامه دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با تبریک به دولت چهاردهم و رئیس جمهور دکتر پزشکیان و آرزوی موفقیت برای آنان اضافه کرد: تلاش جهادی به مردم در این دولت هم ادامه دارد و در سه سال دولت سیزدهم با هدایت و راهبری استاندار بوشهر اتفاقات خوبی رقم خورده است.

رستمیان گفت: همه فعالیت‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت سال جاری از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌ها انجام و ثبت می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha