۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85576447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میز خدمت در مرکز استان و شهرستان‌های بوشهر برپا شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: همزمان با آغاز هفته دولت میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه مرکز این استان و شهرستان‌ها آغاز بکار کرد.

صادق بوستانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: میز خدمت در مرکز استان در محل مصلای جمعه با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برپا شده است.

وی افزود: در مرکز شهرستان‌ها نیز فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستانی پاسخگوی مسائل و مطالبات هم استانی‌ها شدند.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر تصریح کرد: میز خدمت ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم و مسئولان است تا در فضایی تعاملی و صمیمی به مسائل و مشکلات مردمی رسیدگی شود.

بوستانی ادامه داد: دولت سیزدهم و شهید آیت الله رئیسی خدمات ارزنده‌ای به مردم در جای جای کشور ارائه کرد و امیدوارم دولت چهاردهم نیز در این مسیر به موفقیت‌های لازم دست پیدا کند.

وی یادآورشد: یکی از دستاوردهای این دولت ارتباط مستقیم و موثر مردم با مدیران دستگاه‌های اجرایی بود که این رویه منجر به کسب دستاوردهای مهم و ارزشمندی در حوزه های مختلف شده است.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار بوشهر:هفته دولت فرصت تبیین خدمات نظام است

استاندار بوشهر: برای موفقیت دولت وفاق ملی همه باید تلاش کنند

همزمان با بزرگداشت هفته دولت بهره برداری و کلنگ زنی۲ هزار و ۶۳ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۰۷ هزار میلیارد تومان در این استان آغاز شده است.

از این شمار یک‌هزار و ۵۱۹ پروژه در زمینه های مختلف بهره برداری خواهد شد.

برای اجرا، تکمیل و آماده افتتاح این پروژه ها ۶۳.۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha