۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85577205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز بهره برداری از ۵۵ پروژه هفته دولت در لامرد فارس

شیراز - ایرنا - فرماندار لامرد از آغاز بهره برداری و یا عملیات اجرایی ۵۵ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد خضری روز شنبه پس از گلباران گلزار شهدای لامرد، در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه‌ها با اعتبار حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال افتتاح یا اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح ها در حوزه نوسازی مدارس، بهسازی شهری و روستایی، بهداشت و درمان، مسکن محرومین، راه و شهرسازی، هلال احمر و آب و برق است.

فرماندار لامرد ادامه داد: امسال با توجه به تخصیص منابع بانکی به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری مردمی در بخش های گردشگری،کشاورزی و خدماتی پنج طرح خصوصی نیز در میان پروژه های هفته دولت لامرد دیده می‌شود.

تخصیص اعتبارات آلایندگی آبادانی لامرد و مهر را شتاب بخشید

خضری اظهار کرد: خبر خوب تخصیص اعتبارات آلایندگی به شهرستان لامرد سبب شد تا روند رشد و آبادانی شهرها و روستاها در منطقه سرعت بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت چهاردهم، گفت: رای اعتماد مجلس به همه وزرای دولت دکتر پزشکیان فرصت مغتنمی برای تداوم خدمت به مردم است.

فرماندار لامرد اعلام کرد: همزمان با هفته دولت و روز کارمند، از روزهای هفته دولت از کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در طول سال خدمات ارزشمندی را ارائه داده اند قدردانی و از خانواده‌های شهدای کارمند با حضور در منازل آنها تجلیل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha