آغاز نام‌نویسی در برنامه «روزی با دانشگاه تهران» برای داوطلبان تراز بالای ۹۵۰۰

تهران- ایرنا- داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ که موفق به کسب تراز بالای ۹۵۰۰ شده‌اند، از امروز (شنبه، سوم شهریور) می‌توانند برای شرکت در ویژه‌برنامه «روزی با دانشگاه تهران» ثبت‌نام کنند.

به گزارش روز شنبه گروه علم وآموزش ایرنا از دانشگاه تهران، با وجود تعویق صدور کارنامه‌های دارای رتبه داوطلبان آزمون سراسری توسط سازمان ملی سنجش ارزشیابی نظام آموزش کشور، با توجه به اینکه داوطلبان به نمره تراز خود دسترسی دارند، داوطلبان دارای نمره تراز بالای ۹۵۰۰ در هر چهار گروه آزمایشی کنکور سراسری از امروز می‌توانند در برنامه روزی با دانشگاه تهران از طریق سایت tcs.ut.ac.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در این باره توضیح داد: پذیرش ثبت‌نام‌کنندگان شرکت در برنامه «روزی با دانشگاه»، از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۶ شهریور از مقابل سردر اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد و این ویژه‌برنامه به منظور آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه تهران با فضای دانشگاه، مقررات آموزشی و آشنایی با رشته‌های دانشگاهی با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رییسه، اعضای هیأت علمی و رتبه‌های برتر سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

فرشته امین گفت: روزی با دانشگاه، افتتاحیه گردهمایی بزرگ دارندگان نمره تراز بالای ۹۵۰۰ در چهار گروه آزمایشی، در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه تهران و نشست‌های پرسش و پاسخ و استفاده از تجربه‌های رتبه‌های برتر سال‌های گذشته، در تالارهای دانشکدگان‌های هنرهای زیبا، فنی، علوم پایه و دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و حقوق و علوم سیاسی برگزار می‌شود.

وی گفت: برترهای کنکور در این رویداد از پردیس مرکزی دانشگاه تهران و دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها و فضاهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه بازدید می‌کنند که این رویداد ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه با ثبت عکس دسته‌جمعی شرکت‌کنندگان در این برنامه در مقابل سردر دانشگاه تهران خاتمه می‌یابد.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دو نوبت اردیبهشت ماه و تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد. نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهر و بخش کشور با حضور یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب و نوبت دوم در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ در ۴۰۸ شهرستان و ۵۲۵ حوزه امتحانی در یک هزار و ۷۴۷ حوزه فرعی با شرکت ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ نفر برگزار شد.

نتایج علمی نوبت اول این آزمون ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ و نتایج علمی نوبت دوم ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ منتشر شد که تراز داوطلبان در آن مشخص است. سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش عالی کشور، ۲۴ مرداد اعلام کرد کارنامه اعلام رتبه (کارنامه ملاک انتخاب رشته) داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در هفته اول شهریور ماه منتشر خواهد شد. این سازمان همچنین زمان انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری را نیز در هفته دوم شهریور ماه و پس از پایان کامل مراسم با شکوه اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha