۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85577275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۲ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در بروجرد

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85577275
پرداخت ۲ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در بروجرد

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: ۲ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در دولت سیزدهم به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز شنبه در آیین افتتاح برخی از طرح های هفته دولت اظهار کرد: در سه سال گذشته ۱۰۰ روستا از طرح هادی برخوردار و نهضت آسفالت در ۱۰۰ روستا انجام شد.

وی با اشاره به خدمات ماندگار دولت شهید رییسی در مناطق محروم افزود: با مجموعه اقدامات انجام شده در سه سال گذشته روستاها از خدمات خوبی برخودار شدند و می توان گفت بسیاری خدمات و امکانات به روستاها رسیده است.

فرماندار بروجرد یادآور شد: هفته دولت ۶۵ طرح در بخش های مختلف به بهره برداری می رسد که در مجموع برای آنها چهار هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

بخشدار شیروان در آیین افتتاح طرح آسفالت روستای تنجور بروجرد که به صورت نمادین از طرح های بنیاد مسکن انجام شد، بیان کرد: ۱۷ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در این روستا انجام شده است.

ولی جمشیدی افزود: روستای چگنی کش پنج هزار متر مربع، روستای گنجینه ۶ هزار متر، بز ازنا هفت هزار متر و روستای عباس آباد هم حدود ۶ هزار متر مربع آسفالت انجام شده است.

وی با اشاره به طرح آسفالت ۱۷ هزار متر مربعی روستای تنجور شیروان بروجرد گفت: هزینه این عملیات براساس برآورد اولیه کارشناسان حدود ۲۰ میلیارد ریال تعیین شد که با همکاری دهیاری و مشارکت خود مردم این کار با هزینه ای معادل حدود ۱۲ میلیارد ریال به اتمام رسید.

شهردار بروجرد در آیین افتتاح تعاونی مصرف بازنشستگان تامین اجتماعی بروجرد اضافه کرد: این تعاونی در راستای حمایت و تکریم بازنشستگان راه اندازی شده و مجموعه شهرداری از ایجاد چنین اقداماتی حمایت می کند تا بتوان طرح های مشابه در نقاط مختلف شهر راه اندازی کرد.

یحیی عیدی بیرانوند گفت: ضمن رعایت احترام بازنشستگان کارکنان چنین مجموعه هایی باید رفتار همراه با انعطافی با بازنشستگان داشته باشند و برای رفاه حال آنها خدمات متناسبی ارائه داده شود تا ضمن رعایت اصول مشتری مداری به گونه ای بازنشستگان مورد احترارم واقع شوند.

وی یادآور شد: بوستان‌های بزرگی در نقاط مختلف شهر وجود دارد که در فضای آنها می توان طرح ها و برنامه هایی در راستای ایجاد اشتغال به کار گرفت و در همین مسیر شهرداری از دستگاه های مرتبط و علاقمندان به سرمایه گذای در این زمینه در راستای توسعه شهر حمایت می کند.

در حوزه برق نیز طی هفته دولت در مجموع ۱۱ طرح افتتاح می شود که امروز به نمایندگی از این طرح یک طرح افتتاح و به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha