۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85577391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ میلیارد ریال کارانه به پرستاران لرستان پرداخت شد

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال کارانه به پرستاران این استان پرداخت شد.

دکتر علی فرهادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یکی از مطالبات پرستاران دریافت اضافه کار همزمان با حقوق است که در این راستا از ابتدای سال جاری مبالغ اضافه کار پرستاران استان همزمان با حقوق پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: معوقات اضافه کار پرستاران لرستان مربوط به سال گذشته است که در این راستا طی روزهای گذشته اضافه کار پرستاران تا مهرماه سال گذشته پرداخت شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به آخرین پرداختی اضافه کار پرستاران استان که سه ماه بوده است، ادامه داد: به همین منظور طی روزهای گذشته ۳۶۰ میلیارد ریال برای اضافه کار پرستاران پرداخت شد.

فرهادی با بیان اینکه در حال حاضر پرستاران این استان ۶ ماه اضافه کار از سال گذشته و تیرماه امسال را طلبکار هستند، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان ماهیانه ۱۲۰ میلیارد ریال اضافه کار پرداخت می کند و با رایزنی های انجام شده تلاش می شود که با تامین منابع مطالبات پرستاران پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال بابت تعرفه و کارانه به پرستاران استان پرداخت شده است، افزود: در حال حاضر پرستاران استان ۹ ماه کارانه طلبکار هستند که این رقم حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: تاکنون حق مسکن و حق مهد کودک سال گذشته پرستاران پرداخت و حق لباس ۱۴۰۱ و ترمیم حقوق آنان نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha