۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85577467
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مربیان همدانی در تیم ملی از کشتی گیران پیشی گرفتند

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبر: 85577467
مربیان همدانی در تیم ملی از کشتی گیران پیشی گرفتند

همدان- ایرنا- ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا در حالی اعلام شد که همدان در نبود کشتی گیران در اوزان مختلف، ۲ سهمیه در کادر فنی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی کشتی آزاد جوانان در شرایطی راهی مسابقات جهانی اسپانیا می‌شود که ۲ نفر از مربیان این تیم را همدانی‌ها تشکیل می‌دهند.

جالب‌تر اینکه همدان کشتی‌گیری در ترکیب تیم ملی ندارد و با سعید ابراهیمی و میثم مصطفی جوکار، بیشترین سهمیه مربی را در بین اعضای کادر فنی دارد.

اعتماد به توانمندی این ۲ مربی در شرایطی است که همدان به لحاظ نخبه پروری با مشکل مواجه است و هم اکنون در هیچ یک از رده‌های سنی تیم ملی، جایگاه ثابت ندارد.

دهمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا، روزهای پنج شهریور تا اعزام به این مسابقات در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و سعید ابراهیمی و میثم مصطفی جوکار در ترکیب کادر فنی حضور خواهند داشت.

هم اکنون می‌طلبد رئیس جدید هیات کشتی همدان بازنگری اساسی روی انتخاب مربیان کاربلد و باتجربه برای سپردن سکان هدایت تیم‌های رده‌های سنی پایه استان داشته باشد.

مربیان همدانی در تیم ملی از کشتی گیران پیشی گرفتند

سعید ابراهیمی مربی تیم ملی کشتی جوانان در این باره می‌گوید: همراه با میثم مصطفی جوکار افتخار می‌کنیم که فدراسیون و در راس تیم ملی غلامرضا محمدی سرمربی تیم به ما اعتماد کردند.

وی اضافه کرد: همدان از مربیان باتجربه و کاربلد برخوردار است که می‌توانند در پروسه‌ای میان مدت و بلندمدت، کشتی استان را به جایگاه اصلی خود بازگردانند.

ابراهیمی بیان کرد: کشتی همدان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی با کمک چهره‌های شاخص است و امیدوارم هیات جدید، از این فرصت طلایی استفاده کند.

وی با ابراز تاسف از نبود کشتی همدان در ترکیب تیم‌های ملی گفت: همدان می‌تواند دوران طلایی گذشته را تکرار کند به شرطی که ضمن ارزش قائل شدن برای قهرمانان و چهره‌های شاخص، بستر حضور آن‌ها در بخش‌های مختلف فنی کشتی را فراهم کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha