۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85577664
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جهاد کشاورزی استان همدان رتبه نخست جذب اعتبارات را کسب کرد

همدان - ایرنا- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طی سال گذشته این سازمان توانست با جذب ۹۷ درصد اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸، رتبه نخست را در این زمینه بدست آورد.

احمد قدیمی گرجائی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: طی سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: میزان تسهیلات مورد نیاز برای واحدهای تولیدی و کشاورزی در استان همدان طی سالجاری را ۱۰۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان کمک به واحدهای تولیدی و ایجاد اشـتغال مولد را از اهداف این سازمان خواند که بر اساس آن با برنامه ریزی، پیگیری و شـناسایی متقاضـیان واحدهای تولیدی نیازمند تسهیلات بـه کمیته تسهیلات تبصره ۱۸ اسـتان معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات به ترتیب گلخانه های دام و طیور و صـنایع تبـدیلی است، افزود: در سال جاری برخورداری تمام شهرسـتان ها متناسب با اسـتعداد و ظرفیتهای موجود رعایت عدالت شهرسـتانی نیز در دسـتور کار قرار دارد.

قدیمی گرجائی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی استان دارای ظرفیت بالایی برای ایجاد رونق اقتصادی و اشـتغال است، بر ضـرورت تغییر نگرش دستگاهها به این بخش متناسب با ظرفیت و تنوع تولید و کمک به امنیت غذایی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha