مخالفت قزوینی‌ها برای میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادگان

قزوین - ایرنا - مسوولان فوتبالی استان قزوین به دلیل مسابقات پشت سر هم و آسیب احتمالی به چمن ورزشگاه سردار آزادگان، با برگزاری مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ورزشگاه سردار آزادگان که سال گذشته نخستین تجربه‌های خود را با میزبانی تیم شمس آذر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تجربه می‌کرد، امسال با تجهیز و بروزرسانی امکانات مثل کمک داور ویدیویی (VAR) توانست به یکی از ورزشگاه‌های مطرح کشور تبدیل شود.

نزدیکی این ورزشگاه به پایتخت و البته مشکلاتی که برای ورزشگاه‌های اصلی تهران ایجاد شده است، این امکان را فراهم کرد تا نقش ورزشگاه سردار آزادگان در استان قزوین بیش از پیش پررنگ شود و برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتر تصمیم بگیرند تا میزبانی خود را در این ورزشگاه برگزار کنند.

نخستین تجربه میزبانی تیم‌های مطرح لیگ برتر در این فصل، برگزاری مسابقه استقلال و ملوان در جمعه /دوم شهریورماه/ سال جاری بود و اکنون زمزمه برگزاری مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان به گوش می‌رسد.

بر اساس اعلام تقویم بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دیدار پرسپولیس با فولاد خوزستان جمعه هفته جاری در ورزشگار سردار آزادگان قزوین برگزار شود و این درحالی است که اگر این دیدار در ورزشگاه سردار آزادگان باشد، سه مسابقه متوالی در این ورزشگاه انجام می شود که این موضوع صدای مسوولان ورزشی استان قزوین را در آورده است:

موافق برگزاری بازی پرسپولیس در قزوین نیستیم

رییس هیات فوتبال استان قزوین در این رابطه می‌گوید: فاصله زمانی برای استفاده از زمین هر چقد کم تر باشد چالش های رخ داده برای چمن بسیار بیشتر خواهد شد، بنابراین موافق برگزاری بازی پرسپولیس در قزوین نیستیم.

حسین باجیوند با بیان این نکته که زمین ورزشگاه سردار آزادگان قزوین توان بازی پی در پی را ندارد اضافه کرد: با توجه به آماده نبودن شرایط ورزشگاه‌های کشور وظیفه ما کمک به توسعه فوتبال است که مسوولان استان نیز موافق این موضوع هستند.

وی ادامه داد: هر تیمی که زمین بازی نداشته باشد ما تا جایی که بتوانیم مشروط به اینکه به مجموعه ورزشگاه و چمن آن آسیب نرسد، کمک خواهیم کرد، همانطور که برای بازی استقلال نیز مشکلی نداشتیم.

چمن ورزشگاه آسیب سردار آزادگان آسیب می‌بیند

سعید کرباسی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان قزوین نیز در این خصوص به ایرنا گفت: هنوز مکاتبات رسمی از سوی سازمان لیگ با هیات فوتبال استان قزوین در خصوص بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان صورت نگرفته است، اما از سوی سازمان لیگ اعلام شده که قرار است این مسابقات در قزوین باشد.

وی با بیان اینکه احتمال برگزاری بازی پرسپولیس در قزوین وجود دارد، اضافه کرد: مایل به برگزاری دیدار پرسپولیس و فولاد در قزوین نیستیم، چرا که به چمن ورزشگاه آسیب زیادی وارد می شود، چون مبنای ما بر اساس تعامل حداکثری با سازمان لیگ است اما ترجیح می دهیم که بازی در استان قزوین برگزار نشود.

این در حالی است که سعید دقیقی سرمربی شمس آذر نیز پیش از این در نشست خبری پیش از مسابقه با چادرملو اردکان نارضایتی خود را در مورد بازی سایر تیم‌ها در ورزشگاه سردار آزادگان مطرح کرده بود و گفته بود امکانات استان قزوین باید برای تیم شمس آذر و مردم قزوین حفظ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha