۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85578067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۸۴۷ میلیارد ریال طرح‌ برق‌رسانی در خراسان‌شمالی اجرا شد

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۸۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ۱۲ طرح‌ برق‌رسانی این استان هزینه و در هفته دولت امسال بهره‌برداری می شود.

حسن چاهی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در تشریح جزییات طرح های هفته دولت اظهار کرد: هوشمند سازی و ریسک پذیری یکهزار و ۲۱۲ مشترک در راستای کنترل پیک و مدیریت مصرب با ۱۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار از جمله این طرح ها است.

وی افزود: نصب و تعویض تعداد ۷۱۸ دستگاه چراغ معمولی با چراغ ال ای دی و ساخت ۲.۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر با هدف اصلاح و افزایش کیفیت روشنایی معابر نقاط مختلف استان با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد ریال از دیگر طرح ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ساخت ۷.۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و نصب یک دستگاه ترانس هوایی برای تامین برق متقاضیان جدید با اعتباری بیش از ۵۱ میلیارد ریال، ساخت ۱.۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و ۹.۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و نصب و تقویت ۲ دستگاه ترانس هوایی در راستای تامین برق متقاضیان جدید روستایی با اعتباری حدود ۸۲ میلیارد ریال و اصلاح و بهنیه سازی ۲۴.۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و ۱.۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی روستایی با ۱۴۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر طرح های این شرکت در هفته دولت است.

وی تصریح کرد: اصلاح و ترمیم شبکه فرسوده با ۳.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و و ۳.۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با هدف رفع حریم ها در نقاط مختلف شهری با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ساخت و اصلاح ۱.۹ کلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و ۲.۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و نصب و تقویت و تعدیل ۷۴ دستگاه ترانس هوایی با هدف کاهش پیک بار و جلوگیری از خاموشی ها در راستای گذر از پیک با اعتبار ۱۴۶ میلیارد و ۲۰۰ میلون ریال نیز از دیگر طرح ها است.

چاهی گفت: برق رسانی به روستاهای بی برق با بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار نیز از جمله طرح های قابل بهره بردایر در هفته دولت است.

خراسان شمالی ۴۱۰ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد ۳۳۲ هزار مشترک برق خانگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha