۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85578445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۱ طرح با حمایت مالی بانک کشاورزی در بوشهر

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: از هفته دولت سال گذشته تا آغاز هفته دولت امسال، تعداد ۷۱ طرح با اعتبار یک هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال با مشارکت بانک کشاورزی در استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا؛ «سید محسن نجفی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت آغاز هفته دولت و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت عملیات بهره برداری ۲ طرح با کمک اعتباری ۲۸۰ میلیارد ریالی باک کشاورزی استان به انجام رسید.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ۶ طرح با سرمایه گذاری ۶۸۰ میلیارد ریال و با مشارکت و حمایت مالی این بانک در این هفته آغاز می‌شود.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: عمده این طرح ها در زیر بخش های کشاورزی و شامل واحدهای گلخانه ، شیلات و فراوری آبزیان ، مکانیزاسیون ، دام و طیور از جمله جوجه کشی و مرغداری گوشتی است.

نجفی ادامه داد: تسهیلات پرداختی به این طرح ها از محل منابع داخلی و کمک‌های فنی اعتباری و اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ بوده که زمینه اشتغال مستقیم تعداد ۷۴ نفر را ایجاد کرده است.

وی بیان کرد : از جمله طرح های در دست ادفتتاح می توان به طرح مرغداری گوشتی ۵۰ هزار قطعه ای و فراوری آبزیان با ظرفیت سه هزار و ۲۰۰ تن در سال اشاره کرد که ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی کار انجام شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد : طرح مرغداری گوشتی در شهرستان گناوه با سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال و با تسهیلات ۸۰ میلیارد ریالی و طرح فراوری آبزیان در شهرستان بوشهر با سرمایه گذاری ۲۴۲ میلیارد ریال و با تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی از مهمترین طرح های آماده بهره برداری بانک کشاورزی در هفته دولت است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha