بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان بوشهری پرداخت شد

بوشهر_ ایرنا_مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: حمایت تخصصی ۱۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی این بانک از بخش کشاورزی استان نشان از میزان توجه به فعالان این عرصه است.

سید محسن نجفی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شعب این بانک در استان بوشهر از ابتدای سال جاری تا شروع ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۸ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند که از این میزان ۹۵ درصد آن به میزان ۱۷ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال به صورت تخصصی به بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: این زیربخش های کشاورزی شامل زراعت، باغبانی، دام و طیور، شیلات و آبزیان، گلخانه ها، مکانیزاسیون، آبیاری تحت فشار و صنایع تبدیلی سرمایه گذاری است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: نسبت تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان در سال جاری نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: بانک کشاورزی استان بوشهر با هدف تقویت زیرساخت های تولیدی بخش کشاورزی و صنایع وابسته، همچنان پرداخت تسهیلات سرمایه ای را در اولویت اعتباری خود دارد و از ابتدای امسال تا شروع دهه فجر سال جاری ۴۸ درصد تسهیلات پرداختی این بانک به صورت سرمایه ای و مابقی در قالب سرمایه در گردش بوده است.

نجفی اوامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۸۳۸ فقره ضمانتنامه به میزان ۶ هزار میلیارد ریال و هشت فقره گشایش اعتبارات اسنادی ریالی (LC داخلی) به میزان ۲۵۳ میلیارد ریال توسط شعب بانک کشاورزی استان بوشهر صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha